Po Vopici

21.08.2015 12:27

Člověk si týden od celého PC, hlavně od té modré obrazovky odpočine a nestačí se divit co všechno se dělo, děje a bude dít. Popřát dodatečně všem oslavencům, podívat se na jaké akce jsem byl pozván, a které akce už nestihnu, mrknout komu se líbím, komu zas ne, znáte to…  

Odpočinek po sobotní Modré Vopici byl ale třeba. Zážitek to byl parádní a my moc děkujeme kamarádům z kapely V Pořádku za pozvání! Děkujeme i kapelám Provokace Bez Legrace a Budulínek. A hlavně všem, kteří v horké letní sobotě dorazili!! I když jsme hráli první, neubránili jsme se kapce alkoholu, ta nás provázela i po zbytek akce, takže zbytek akce mám, alespoň já, poněkud v mlze :)

Zvuk byl super a snad se nám to i povedlo, každopádně nás to bavilo. Meloun zazpíval Gayclub, já zabubnoval. Když jsem se v písni Manekýn pokusil o stylový výskok, uvolnil se mi zámek na popruh a celý šroub mi z kytary vyletěl, naštěstí jsem kytaru neupustil a v pokleku jsem píseň dokončil, takže byla i sranda :) Takže ještě jednou díky moc a zas někdy příště!

Za ZD Jarin

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.