Po Sokolovně

16.03.2016 17:52

Velký dík patří Vám všem, kteří jste včera našli cestu do Týnské Sokolovny! Nakonec se to rozjelo v docela slušnou pařbu, tak snad jste si to užili. Samozřejmě děkujeme kapelám Gin a kapele Marathon, s kterou se opět uvidíme 14. 4. v Praze. Pro mě osobně to byl nejnáročnější koncert za hodně dlouhou dobu, protože ještě ten den ráno jsem měl tělesnou teplotu 38,2°C a vůbec jsem netušil, jestli budu schopný večer něco dělat. Protože jsem byl nadopován léky, musel zbytek kapely pít i za mě, to jim ale moc práce nedělalo. Jako největší nevýhodu klubu vidím, že nemá pódium, což mělo za následek, že jsem odjížděl s uraženým kusem zubu. Dále bych se v tom moc nebabral, celý tento víkend by totiž vydal na malou knihu. Jestli se to návštěvníkům líbilo, tak je všechno v pořádku ;-) A my za to děkujeme!

Za kapelu Zlatý déšť Jarin

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.